Thursday, January 7, 2010

Alhamdulillah...

Alhamdulillah..Syukur yg teramat sgt atas limpah kurnia dari Yang maha Berkuasa...
Alhamdulillah...tanggal 4hb Januari 2010..
lahirlah buah hati pengarang jantung ku yg kedua..
Saat di panggil Nurse untuk melihat anugerah itu..bermacam-macam perasaan bermain di fikiran..
Gembira..Teruja..Sedih..Pilu...Risau..
Saat memilukan apabila..akulah org pertama yg menggengam tgn nya..
Aku lah org pertama yg mengalunkan Ayat suci Al-Quran di telinga nya..
Saat aku memberi salam, dan mula membacakan Ayat Kursi dan 4 Qul serta Al-Fatihah ke telinga nya..aku dan anugerah tu sama-sama tidak dapat menahan air mata..Anugerah yg teramat bernilai buat kami sekeluarga..walaupun..anugerah itu bukan lahir dari rahimku...(kalau dr rahim aku..nak mampos kena tetak ngan family aku..hehehehehe)
Dan semalam..aku nekad untuk membritahu kepada my abg..macam biasa..pada mulanya die marah..bukan marah apa pun..marah sebab die la org terakhir yg tahu akan perkara itu...Mujur lah..aku dikurniakan adik beradik yg cukup sepakat...yg saling memahami..dan kami sekeluarga berjanji..akan bersama-sama ..menjaga anugerah ini...
Inilah anugerah yg x ternilai buat kami...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





"QASEH NUR HASMAH"

Semoga Qaseh membesar sebagai anak solehah...
Qaseh jgn risau..sebab Mami, Umi, Umi Intan, Abah Naza, Ayah Long, Ibu, Ucu, Ayah De, Ibu Lin sentiasa ada bersama...Mudah-mudahan Qaseh mempunyai akhlak sebaik atau pun lebih baik dari Arwah tok...
Kehadiran Qaseh menjadi pengubat kedukaan kami selepas pemergian Arwah Tok "Hasmah" aka arwah bonda ku tercinta ke rahmatullah...
Mami syg sgt pada Qaseh...

1 comments:

mrsjaddo said...

comelnye...bam bam pipi.
selam perkenalan qaseh :)
of course qaseh akan menghiasi blog mami spjg tahun ni..

selamat membesar dgn sihat ye qaseh.

muaahhh