Wednesday, November 11, 2009

rindu...

Aku terlalu busy dengan pelbagai kerja sekarang ni..
rasanya sudah seminggu lebih aku x menjenguk buah hati aku..rindunyer...
My SIL pun ckp..buah hati aku tu selalu dok cium henset bile aku call...
Qayyum windu mummy ye...
huhuhuhuhu..Maaf ye sayang..Mummy busy lately..next week ada training lg..emm..jumaat ni je la peluang nak jumpe die..tu pun pasal my abg nak mintak tlg angkut diorg anak beranak p sekolah...anak buah aku..abg si Qayyum..nak konvo...bukan konvo U..konvo Pra Sekolah je..hikhikhik....
Ayyum...
Mummy windu.......

dan ditambah2...bebanan rindu ini semakin berat..pada sape untuk aku luahkan...
sesungguhnya..aku amat merindui arwah mak...arwah abah....

2 comments:

mrsjaddo said...

sedihnya baca ayat last anie tu.
sabar ye anie..
bergenang air mata sara..

@nggunz said...

ni la namanyer kehidupan sara..
walaupun amat perit..terpaksa juga kena tempoh..nak atau x..rela atau tidak..kehidupan perlu diteruskan..