Sunday, November 1, 2009

Selamat Pengantin Baru Ucu Kecik

Semalam tanggal 31hb November 2009, Ucu Kecik aka Pharidah Abu Bakar, adik kepada my SIL selamat diijabkabulkan dengan pasangan pilihan hati Ejal..
Aku p sekejap je..kul 11.30pg sampai..tolong inaikan pengantin..then layan anak aku..tolong apa yg patut, kul 3.30ptg aku dh beransur balik..itu pun majlis akad nikah belum berlangsung, pengantin pun masih di solek mak andam..Oleh sebab kat rumah xde org yg nak jaga anak-anak buah aku, kak long keje kul 5.00 ptg, so aku kena la make sure sebelum pukul 5 dh ada kat umah..so apa yg sempat di ambil adalah gambar2 seperti di bawah..next entry aku letak gambo pengantin ye..






Buat Ucu kecik..
"Selamat Pengantin Baru, Semoga Kekal hingga ke Hujung Nyawa, Semoga rumahtangga yg dibina berdasarkan cinta dan kasih sayang ini, sentiasa sakinah, mawaddah dan warahmah"

0 comments: