Sunday, November 22, 2009

Salah ke???

Salah ke kalau pompuan single cam aku ni ada anak angkat???
Macam ada yg x setuju je..
So far aku ada my bucuk..even die x ddk dgn aku 24jam..cukuplah die faham dan tau serta hargai kehadiran "mummy" die ni...
Adik beradik aku dh bunyi2..bila aku baru bg hint nak ambil sorg lagi anak angkat..kali ni bukan sekadar menjadi penaja itu ini..tetapi she will be mine and with me 24 hours a day...
Insyaallah kalau diizinkan Tuhan..
Ada org berpendapat aku mencari susah dan mencari pasal..
But i really want to help her...
Ada plak yg berkata..makin sempit la jodoh aku..bile org tau aku ada anak even anak itu anak angkat...
Apa yg perlu aku takutkan..Jodoh pertemuan, ajal maut..semua di tgn tuhan...
Cume yg pasti..apakah persepsi masyarakat terhadap aku nanti...
Mampukah aku menghadapi segala tohmah dan caci...
Agak2..kalau arwah mak masih ada..apa agaknya pendapat die ye....hmmm...

1 comments:

mrsjaddo said...

rasanya x salah..
ramai org lain kt luar sana ada ank angkat...but,i don't know the procedure...