Saturday, October 24, 2009

Bila anak mengaruk

Semalam p meeting di CBC Sg Mas, dh terlewat sampai..mau x lewat..anak aku mengamuk..pg td bley melekap plak ngan aku..aku nak mandi nak p meting pun payah..x nak ngan org lain..ngan ibu die pun die x mau...dh 2 malam macam tu..sian..lepas ibu die aku plak pujuk..kejap diam kejap x..sakit perut..sapu minyak yuyi dh nak setengah botol..sian..sampai x keluar2 suara..serak..
last2 pukul 4.30 pg baru die dpt lelap..tu pun selepas bawa die mandi..kat dlm bilik air diam plak die main air..nak dibiarkan lelama..sian plak sejuk...peh..letih gak bile anak meragam..camne la agaknyer kalau yg ade anak rapat2 tu..lg la rumit..
si Qayyum..di bagi susu, sekejap nak sekejap campak..nak masuk buai..lenguh tgn dok buai die..meragam plak nak turun..dh tepuk2 die sampai kite yg nak tertidur..mengamuk lagi..nak di dukung plak..penat dukung nak beriba plak..macam tu la dari pukul 12.00mlm sampai la 4.30pg..kesian gak tgk die..nak p klinik..klinik x buka..sedih tgk anak macam tu..walaupun anak yg mengamuk dan mengaruk tu bukan aku yg kandung atau lahirkan..tp mummy sayang sangat ngan Qayyum tau..


sampai x berbaju dok melayan die..bantal busuk x ley tinggal..lg la die mengaruk..

0 comments: