Tuesday, October 6, 2009

Qayyum..

Pada sape2 yg tau..mesti tau pasal Qayyum...
"Muhammad Qayyum Zakuan bin Mohd Kuc'ham"


Ni lah buah hati aku...Anak angkat merangkap anak buah aku yg paling kecil...seronok bagai die beraya tahun ni..Nak-nak ada anak dara kak long aku ..yg tersangat rajin melayan buah hati aku ni...Kemain suka pakai baju melayu..nak buka pun melalak mcm kena dera...hehehehehehe..kami bermaafan pg raya..die pun sibuk nak bersalam jugak...tp yg pelik die hny nak bersalam cium tgn dgn arwah mak aka Atok die sahaja..yg lain die wat salam kedekut je...bab bagi duit raya...yg ni kelakar...bile tgn die dh penuh..org bg angpau..wat dek je...tp cube keluarkan isi die..nak2 yg kaler merah...laju je die mencapai..hehehehehehe...bebudak zaman skrg..kecik2 lg dh tau beza nilai duit..



Anak dara Kak Long...Angah @ Ira

Petang raya x di sangka, adik beradik arwah mak boleh pulak dtg serentak..selalunya, adik mak, pak noh..dtg mlm raya atau raya ke 2..abg mak..pak long plak dtg petang raya...tahun ni boleh pulak dua2 dtg petang raya..ddk makan bersama arwah mak dan sepupu2 yg ada sampai magrib..lepas solat magrib..masing2 ada yg balik rumah, ada juga yg menuju ke destinasi lain...yg ada kat rumah masa tu cuma aku, adik dan arwah mak..2 org kakak dn abg aku dh beransur ke rumah mertua masing2..so tinggal yg bujang2 je lah melayan tetamu...gambar diorg?? mintak maaf le x sempat...hehehehehehe..tatap le wajah Qayyum dgn Mummy die je yer...hehehehehehe


Qayyum & Mummy aka Aku ler tu... :)

0 comments: