Monday, October 5, 2009

Geram!!!

Geram!!! kalau x beri keizinan dikatakan aku kedekut, tidak boleh bertolak ansur..tapi bile keizinan dan kebebasan diberikan..macam ni lah jadinya..
Ye ..walaupun bukan besar mana atau seteruk mana..tapi pada aku kecuaian yg boleh dielakkan tidak harus berlaku...Apatah lagi benda yg ku anggap basic dlm pemanduan..Walaupun kereta aku bukan lah hebat mana pun..setakat kereta buruk..Aku bukan marahkan sesiapa ..tapi cuma geram dgn sikap cuai adik aku..akhirnya kereta aku bertanda hijau..kesan cat rumah mak kami..Punca???? ape lagi kalau bukan cuai ketika mahu mengundurkan kereta...nasib baik hanya langgar sedikit dan meninggalkan kesan cat dan calar sahaja..bukan masuk ke longkang dn melanggar tiang rumah jiran...tebal jugak la telinga adik mendengar bebelan aku yg x berkesudahan...hehehehehehe


hasil seni adik ku yg tersayang..huhuhuhu

balik dr kerja..aku terus ke penawar..untuk menghantar tempahan kad jemputan kepada abg aku..tidaklah untung besar mana..lebih kepda tolong menolong sahaja...kebetulan adik bongsu kakak iparku bakal melangsungkan perkahwinan awal november depan..dan aku ditugaskan untuk membuat kad jemputan..not that fancy one..simple je..budak sekolah rendah pun bley buat...
aku adukan hal kecuaian adik pd abg aku..dn aku tahu..jawapan dr mulut abg aku pasti memihak kepada adik...aku sudah biasa dgn semua ni..tp just nak bermanja dgn abg sendiri...tp nampaknya..kena pujuk hati sendiri la gamaknya...nasib...nasib....

2 comments:

Anonymous said...

test

Anonymous said...

indah sungguh hasil seni ini...hehehehehehehe