Tuesday, October 27, 2009

Sarapan di mana??

Semalam aku off day..petang jumaat, blk dr keje..p amik abg..amik die dr rumah mertua die, then angkut semula ke rumah die..esoknya bawa die suami isteri beli brg2 dapur pula..
Peh..alangkah penatnya bila menjadi pak supir...maklumler..abg aku ddk estet..so faham2 jelah keadaan jalan di estet..tanah merah u..maka kete i pun bertukar kaler...huhuhuhu..sape nak tolong basuh???? angkat kaki...
so before p beli dn belah..ape lagi..perut dh berbunyi mintak di isi..so bile tanya budak2..sarapan di mana??? yg di jawab..loti canai...huhuhuhuhuhu...aku jemu...
so kami ber 5..my abg, SIL, Qayyum dan sorg lg anak buah aku..anak bongsu kak long, irfan..memulakan hari dgn mencari gerai makan yg best..bukan rezeki kami..kedai makan tu tutup plak..so berpusing satu gugusan untuk mencari warung loti canai yg best...tp x best pun...aku makan mee rebus yg betul2 rasa seperti meggi di curah sos..irfan loti telur..anak aku, my abg & SIL loti sardin..
semuanya menghampakan..rasa yg sungguh tidak memuaskan hati...aku je lah. yg lain ok je..tgk budak 2 org ni..sedap je membedal..agaknya umur diorg ni..deria rasa x berfungsi sepenuhnya kot???



cedapnya..hingga menjilat sudu..

0 comments: