Thursday, October 22, 2009

Buah Hati..eh Buah Jantung...eh..yg mana 1 betul???

buah hati ke buah jantung??? huhuhuhu..lu pikirla sendiri..
ni nak cite pasal buah hati aka buah jantung aku ni lah..
makin nakal..
aku yg jenguk die sesekali pun dh naik geram..ngan keletah die..lg kan la ibu die..
dh pandai..nak makan sendiri..x nak disuap..siap amik suratkabar lame...tuk dijadikan alas pinggan die..
sejak baru baik demam ni..dh pandai plak merajuk..mengamuk  yg dibuat2..menjerit2 bile x dpt apa yg die nak..eeeee..geram...rasa nak picit2 je..




abg2 die main kete..die pun nak main gak..pastu baran bile kete die jln mengundur, abg2 die jln tegak..nak wat camne syg...syg x mau mummy pegang ..dh tu syg picit salah..pasal tu la jln mengundur...anak...anak...
tapi bile die tgk die ketawa, senyum..pujuk kite..rasa sejuk je hati ni..(xley ckp sejuk perut, sebab bukan aku yg mengandungkan die)...huhuhuhu..rasa nak peluk+cium die 24 jam..kalau merajuk..bile tny...
"Qayyum syg mummy x?"
mesti die geleng2 pale..geram seh..
cube time tu aku dh cantik2, cantik ke? nak naik moto atau bawa kete..tny
kompom senyum sambil mengangguk...
rasa cam dunia ni aku yg punya..sebab anak aku sayang aku...



eee..ni yg kekadang terasa cam apasal lah lambat sgt jodoh sampai, x sabo nak kawen, nak ade anak..gatai seh...ni kalau arwah mak aku dgr..mau berbekas peha aku kena cubit...huhuhuhuhu..miss u a lots mak..WINDU BANGET SAMA KAMU...

0 comments: