Tuesday, October 13, 2009

Santapan Petang Jumaat

Sibuk betul minggu ni..makan pun apa yg ada..org2 dlm umah dh mula merungut..ikan goreng, telur goreng..
huhuhuhuhuh..tuan empunya diri pun dh x lalu nak telan..apa nak buat..sibuk la..suh p beli kat luar..memasing berat bontot..so telan la apa yg ada..
Nak jadi cerita, setelah di rayu oleh anak buah ku yg kecil di dlm rumah itu, akhirnya, dgn keadaan kelam kabut ..aku masak juga..
Masak simple2 je..yg ada pun ikan cencaru dah taugeh kepala besar tu..
Die mintak nak makan ikan bakar, disebabkan perut semua dh menjerit2 mintak diisi, dan aku yg belum solat asar..so aku masak singgang ikan cencaru dan goreng kicap taugeh..Nasib baik nasi dh di masak oleh kak long aku..Almaklumlah..aku ni mmg pelupa bab masak nasi..biasanya mmg keje masak nasi org lain yg kena wat..harap aku...mmg selalu lauk dh siap..nasi x masak lagi..hahahahahahha
so ni la santapan kitorg satu family hr jumaat yg lepas..Tersangat la menampakkan kemalasan aku ini..hehehehehehe


Taugeh goreng kicap



Singgang Ikan Cencaru

0 comments: